جذب 37 ميليارد تومان سرمايه گذاري در بندرشهيد رجايي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32760
ساعت 12:12 يکشنبه 10 خرداد 1394
رئیس اداره سرمایه گذاری و بازاریابی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 37 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بندرشهید رجایی جذب شده است .

به گزارش فرینا، وی افزود : دراین مدت 8 هزار و 917 قرداد درحال انعقاد است که با نهائی شدن این قرار دادها ، زمینه اشتغال هزار و 100 نفر می شود .

ساخت مخزن های نگهداری فرآورده های نفتی و سوخت رسانی به کشتی های عبوری خلیج فارس ، سیلوی غلات، آب شیرین کن، پایانه های کالای کانتینری، پنبه، روغن نباتی و توقفگاه کامیون ها از طرحهای ارایه شده به سرمایه گذاران در بندر شهید رجائی است .
رئیس اداره سرمایه گذاری و بازاریابی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : امسال 2 هزار و 400 هکتار از زمین های شمالی نیز به بندر شهید رجایی واگذار شدکه پس از دیوار کشی و تدوین طرح جامع آماده واگذاری به فعالان بندری است.
رحمت افزود: بستن قراردادهای 15 تا 25 ساله بصورت بلند مدت ، امکان خرید و فروش برای صاحبان کالا در خود بندر با صدور قبض انبار تفکیکی و گواهی مبدا از مزایای فعالیت شرکت هادر بندر شهید رجایی است .
رئیس اداره سرمایه گذاری و بازاریابی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: واردات تمامی تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین همراه قطعات برای استفاده شرکت ها در بندر شهید رجایی بدون هزینه گمرکی و جانبی است.
توسعه امکانات بندری برای توسعه صادرات و ترانزیت کالا و توسعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از بندهای آیین نامه اقتصاد مقاومتی است که سازمان بنادر و دریانوردی آن را پیگیری می کند.
بیش از 400 شرکت بخش خصوصی سالانه 100 میلیون تن کالا را در بندر شهید رجایی صادر و وارد و ترانزیت می کنند.




شناسه خبری: 32760

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو