سلفچگان، قطب مهم صنعتی استان و کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32790
ساعت 15:19 سه شنبه 12 خرداد 1394
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اولویت مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم شناسایی و بررسی دلایل عدم فعالیت صنایع نیمه فعال و غیر فعال است.

به گزارش فرينا، احمد ذاكري در اولین نشست خود به مناسبت انتصاب مدیر عامل منطقه ویژه سلفچگان، ضمن تبریک انتصاب ایشان، منطقه ویژه سلفچگان را یکی از قطب های مهم صنعتی استان و کشور بر شمرد.

ذاكري یکی از دغدغه های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم را شناسایی واحد های صنعتی نیمه فعال و غیر فعال استان عنوان كرد و گفت: تحقق این امر از اولویت های این سازمان در جهت برطرف نمودن مشکلاتی که باعث تعطیلی و یا توقف موقت این واحدها شده است.

او افزود: تلاش تمامی مسئولین این سازمان بر آن است تا این نوع مشکلات که باعث می شود تا  از رونق صنعت استان کاسته شود ازبین رفته و پیشگیری گردد.

مدیر عامل منطقه ویژه سلفچگان، ضمن یادآوری موقعیت مناسب اين منطقه ویژه در استان و بخش مرکزی کشور، ارتباط بیش از پیش این سازمان با منطقه ویژه سلفچگان و فعالان اقتصادی این بخش را خواستار شد.

در ادامه اين نشست مدیر عامل منطقه ویژه سلفچگان به همراه میهمانان از سه شرکت پرشین ایتال کیش، شیمی دُر سلف و آسان موتور که در زمینه  های تولید مواد بهداشتی آرایشی، تولید و تصفیه روغن های صنعتی و واردات خودرو فعالیت می کنند بازدید کرده و از نزدیک با مدیران این شرکت ها گفت و گو كرد.




شناسه خبری: 32790

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو