همکاری همه جانبه از اولویت های مهم در منطقه ويژه سلفچگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32791
ساعت 15:35 سه شنبه 12 خرداد 1394
مدیر بانک سپه شعب منطقه قم با حضور در منطقه ویژه سلفچگان با مدیر عامل، معاونین و مدیران اين منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرينا، مدیر عامل منطقه ویژه سلفچگان در اين نشست گفت: قطعا حضور بانک سپه در منطقه ویژه با استقبال تجار و فعالان اقتصادی مواجه خواهد شد.

مهدي علیزاده طباطبايي حضور فعال بانک ها در عرصه های اقتصادی و اماکنی همچون منطقه ویژه را باعث تسهیل در روند فعاليت هاي اقتصادی و تجاری دانست و همکاری همه جانبه را از اولویت های کاری این منطقه بر شمرد.

طباطبايي همچنين تبادل اطلاعات في مابين منطقه ويژه سلفچگان و بانک¬ ها را یکی از عوامل مثبت در ارائه خدمات هر چه بهتر به فعالان اقتصادی  مستقر در این منطقه دانست.

** تعامل بيشتر منطقه ويژه سلفچگان و بانك سپه
در ادامه این نشست غلامرضا اسکندری گفت: بانک سپه با 1800 شعبه در سطح کشور که 35 شعبه آن در استان قم قرار دارد دارای بالاترین سرمایه در میان بانک ها بوده و بعنوان اولین بانک ایرانی تسهیلات و خدمات ارزشمندی را در حوزه صنایع در سطح کشور به متقاضیان ارائه نموده است؛ تا جایی که مقام اول کشور را از نظر ارائه خدمات صندوق توسعه ملی کشور را در کارنامه خود دارد.
اسكندري افزود: برنامه بانک سپه در افق 1400 طوری طراحی شده است که این بانک انتخاب اول مشتریان باشد و تلاش همه مسئولان در این بانک رسیدن و دست یابی به این هدف است.
او ضمن اشاره به تحریم های صورت گرفته از سوی دولت های غربی که شامل این بانک نیز شده است گفت: علیرغم این تحریم ها بانک سپه همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می دهد و امیدواریم در این برهه از زمان بتوانیم خدمات بهتری را به مراجعه کنندگان ارائه نماییم.
 اسکندری در پايان، خواستار تعامل بیش از پیش و دایر نمودن شعبه این بانک در منطقه ویژه در آینده نزدیک شد. 
در ادامه این نشست، عراقی معاون سرمایه گذاری منطقه ویژه سلفچگان گزارش مختصری از اقدامات، موفقیت ها و برنامه های آتی این منطقه در اختیار حاضران قرار داد و افزود: با حمایت همه جانبه مسئولان و مدیران مرتبط با بخش های گوناگون صنایع افق بسیار روشنی برای منطقه ویژه سلفچگان متصور می شود.
ابراهیمی معاون امور گمرکی منطقه ویژه سلفچگان نیز در این نشست مباحث ارزی سرمایه گذاران و تعامل و  حل مشکلات این بخش را مطرح كرد و همکاری  بانک سپه، با تجربه مناسب در حوزه صندوق توسعه ملی را بسیار مناسب و مهم دانست.




شناسه خبری: 32791

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو