اتمام بارگیری محموله کمک‌های ایران به مردم یمن

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32838
ساعت 08:36 دوشنبه 18 خرداد 1394
كشتي ايراني " آرزو"، پس از اتمام بارگيري محموله کمک های بشر دوستانه ملت ایران به مردم مسلمان و مظلوم یمن در بندر امام خميني(ره)، این مجتمع بزرگ بندری را ترك كرد.

به گزارش فرینا، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با اتمام بارگيري بيش از ده هزار تن مواد غذايي از جمله برنج، شكر و آرد توسط كشتي ايراني آرزو در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خميني(ره)، اين كشتي شامگاه شانزدهم خرداد ماه از اسکله این مجتمع بندری جدا سازی گردیده و به سمت بندر مقصد عزیمت کرد.

در جريان بارگيري اين كشتي که از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شد، استاندار استان خوزستان ضمن بازدید از این کشتی و تقدیر از دست اندرکاران تهیه، بارگیری و حمل این محموله، اين كمك ها را نشانه ي همدلي و هم دردي مردم استان خوزستان كه طعم تلخ جنگ چشيده اند، عنوان كرده و اظهار اميدواري كرد كه با ياري خداوند مردم ستمديده يمن سرنوشت خود را در اين جنگ نابرابر تعيين كنند. 

گفتنی است نیروهای عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با همکاری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با تلاش های شبانه روزی موفق به انتقال و بارگیری محمولات در مدت فوق شدند.



شناسه خبری: 32838

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو