بهره برداري از پروژه انبار مسقف و بارانداز در منطقه ویژه لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33024
ساعت 13:25 يکشنبه 31 خرداد 1394
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بهره برداری پروژه انبار و بارانداز منطقه ویژه اقتصادی لرستان خبر داد.

به گزارش فرينا، فرزاد محمدی گفت: یکی از اولویت های اصلی در برنامه سال جاری این شرکت تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی براساس نیاز و در جهت تکمیل و تجهیز پروژه ها در هر شهرک و ناحیه صنعتی است.
محمدي افزود: یکی از این پروژه ها تکمیل انبار مسقف و احداث بارانداز منطقه ویژه اقتصادی لرستان است که این پروژه با هزینه ای بالغ بر 7790 میلیون ریال از منابع داخلی شرکت آغاز که زیربنای انبار مسقف 1440 متر مربع و مساحت بارانداز 3000 متر مربع همراه با فنس کشی 220 متر و مدت زمان قرارداد فوق الذکر  6 ماه است.
وي با تاکید بر کیفیت در اجرای طرحهای عمرانی و لحاظ کردن سرعت در پروژه ها گفت: امسال نیز طرحهای مختلف عمرانی پیش بینی شده و با توجه به در نظرگرفتن اولویت ها و ضرورتهای موجود در هر شهرک صنعتی پروژه ها با سرعت و کیفیت بالا اجرایی می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان افزود: از دیگر برنامه های این شرکت با توجه به موقعیت مناسب شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد تبدیل آن به منطقه ویژه اقتصادی است که از ابتدای سال جاری بنا به دستور استاندار در دستور کار شرکت قرار گرفته و خوشبختانه با تاکید کار گروه تخصصی می‌توان گفت عمده مسیر و فرآیند آن طی شده و برابر ماده ۳ آئین‌نامه اجرای قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی زمینه ارائه آن توسط هیأت وزیران به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب فراهم شده است‌. 
محمدي با ابراز امیدواری از ایجاد این منطقه گفت: ایجاد این منطقه می‌تواند در اشتغال پایدار و توسعه و رشد صادرات غیر نفتی استان نقش و سهم به‌سزایی داشته باشد‌.





شناسه خبری: 33024

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو