توسعه فعالیت های قرآنی در بندر امام خمینی(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33079
ساعت 12:32 يکشنبه 7 تير 1394
همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، ضمن اجرای برنامه های قرآنی و دینی به مناسب ماه بهار قرآن، کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بیش از پیش از معارف دینی بهره مند شدند.

به گزرش فرینا، این اداره کل ضمن برگزاری جلسات آموزش روخوانی و تجوید قرآن کریم جهت اقشار مختلف کارکنان و خانواده های آنان، ضمن آکندن عطر قرآنی در فضای اداری و بین خانواده های کارکنان، زمینه ی مساعد برای بهره گیری بیشتر آنان از معارف دینی و فیوضات این ماه پر فضیلت را فراهم کرد.

همچنین به منظور  بسط و ترویج معارف دینی و ارتقاء آگاهی دینی کارکنان و خانواده هایشان لوح فشرده آموزشی فلسفه نماز به همت روابط عمومی این اداره کل تهیه و در دسترس عموم کارکنان قرار گرفت تا  در این ماه مبارک بر شناخت و معرفت دینی آنان افزوده گردد. در ادامه این اقدام فرهنگی نیز، نمایشگاهی برای عرضه قرآن کریم و کتاب های  ادعیه برگزار گردید که با استقبال کارکنان اداره کل و اربابان رجوع  روبرو شد. 

در همین راستا و در ماه بهار قرآن، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در برگزاری شایسته مراسم جزء خوانی قرآن در سطح شهر بندر امام خمینی(ره) که به صورت مستقیم از شبکه سیمای استانی خوزستان  پخش گردید، مشارکت فعال نمود. 

برگزاری باشکوه نمازهای جماعت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا با مشارکت پر تعداد اقشار مختلف کارکنان و خانواده ها در نماز خانه سایت اداری، مسجد مجتمع بندری امام خمینی(ره) و حسینیه مجتمع منازل سازمانی کارکنان در کنار فعالیت های قرآنی از جمله ویژگی های بارز ماه مبارک رمضان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) است.



شناسه خبری: 33079

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو