معـافيت 100 درصــدي ماليــاتی در منطقه ويژه خراسان جنوبي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33081
ساعت 13:31 يکشنبه 7 تير 1394
استاندار خراسان جنوبي از معافيت صد در صدي مالياتي از سال 95 در اين منطقه ويژه خبر داد.

به گزارش فرينا، استاندار خراسان جنوبي با حضور در نشست ستاد سرمايه گذاري استان گفت: از رئيس صندوق توسعه ملي نيز براي سفر به استان دعوت شده که پس از ماه مبارک رمضان به خراسان جنوبي سفر نمايند.
وجه‌الله خدمتگزار افزود: طبق قانون رفع موانع توليد و ارتقاي نظام مالي کشور، سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي استان و شهرک صنعتي بيرجند از سال 95 مشمول معافيت مالياتي 100 درصدي خواهد بود و کل استان خراسان جنوبي هم به عنوان استان محروم شناخته شده و تخفيف 4 درصدي نرخ سود تسهيلات در اين استان اعمال مي شود. 
استاندار خراسان جنوبي بر ضرورت پيگيري تمامي دستگاه هاي استان براي جذب و جلب سرمايه گذار و سرمايه گذاري اشاره كرد و گفت: بايد براي فرايند پاسخگويي به متقاضيان سرمايه گذاري و صدور مجوزها و پروانه هاي فعاليت هاي اقتصادي از سوي دستگاه هاي اجرايي زمان تعيين شود. 
خدمتگزار با بيان اينکه هريک از دستگاه ها پيگير هستند تا در حوزه خدمتي خود از ظرفيت بخش خصوصي براي سرمايه گذاري استفاده نمايند، افزود: هر سرمايه گذار اطلاعات اوليه اي را از دستگاه متولي مطالبه مي کند که دستگاه هاي متقاضي جذب و جلب سرمايه گذاران بايد اين اطلاعات اوليه و مورد نياز سرمايه گذار را براي ارائه آماده داشته باشند و البته اين اطلاعات نيز بايد دقيق و مبتني با واقعيت ها باشد.
وي با اشاره به اينکه اين جلسه با هدف ارزيابي تلاش هاي صورت گرفته در موضوع جذب سرمايه گذاران برگزار شده گفت: اقدامات صورت گرفته در اين راستا قابل توجه بوده اما ما معتقديم ظرفيت استان و توان مديريتي در خراسان جنوبي فراتر از اينهاست و لذا بايد تلاش مضاعفي براي جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي داخلي و خارجي در اين استان داشته باشيم.





شناسه خبری: 33081

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو