ايجاد باشگاه ملوانان در بندر امیرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33200
ساعت 13:05 دوشنبه 15 تير 1394
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از ایجاد باشگاه ملوانان در این بندر با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش فرينا، علی خدمتگزار گفت: یکی از شرایط الحاق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به کنوانسیون سازمان بین المللی کار (ILO) مانند سایر بنادر دنیا ایجاد مکانی برای تفریح و استراحت کارکنان شناورها در بنادر است.
خدمتگزار افزود: به همین منظور ایجاد باشگاه ملوانان در این بندر در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: همچنین با توجه به اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد یکی از مهمترین بنادر ترانزیتی شمال کشور محسوب می شود، لذا ایجاد چنین باشگاهی در این بندر در راستای تحقق اهداف توسعه ای آن بسیار ضروری به نظر می رسد.
این مقام مسئول در استان مازندران افزود: به این منظور مذاکرات اولیه با سرمایه گذار بخش خصوصی به منظور ایجاد باشگاه ملوانان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد صورت گرفته است.
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خدمتگزار ادامه داد: در راستای ایجاد این باشگاه تفریحی ویژه کارکنان شناورها، زمین مورد نیاز از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار می گیرد.
وی گفت: سایر هزینه های لازم برای ایجاد باشگاه ملوانان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین خواهد شد.
این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، یادآور شد: ساخت رستوران، چایخانه سنتی، باشگاه ورزشی، اتاق بیلیارد، سوئیت های اقامتی و ... از جمله مواردی است که به منظور ساخت باشگاه ملوانان اجرایی خواهد شد.
خدمتگزار افزود: با ایجاد باشگاه ملوانان این امکان برای کارکنان شناورها و بندر امیرآباد فراهم خواهد شد تا در موقع تخلیه و بارگیری شناور ها به استراحت پرداخته و از تفریحات این باشگاه بهره مند شوند و خود را برای ادامه سفر دریایی آماده کنند.
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در ادامه افزود: به ویژه این باشگاه برای کارکنان خارجی کشتی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوارد است.
خدمتگزار تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد باشگاه ملوانان یکی از مهمترین شرایط برای عضویت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در کنوانسیون بین المللی کار فراهم شود.
وی یادآور شد: هم اکنون باشگاه ملوانان بندر شهید رجایی در بندرعباس به عنوان یکی از پایلوت های باشگاه ملوانان کشور مطرح است.
این مقام مسئول در استان مازندران گفت: به زودی زمین مورد نیاز جهت ساخت باشگاه ملوانان در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.
خدمتگزار: اراضی زیادی در اختیار منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد قرار دارد که در صورت تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان ایجاد انواع امکانات مرتبط با تفریحات دریایی در این اراضی وجود دارد.
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در پايان گفت: تا کنون چندین سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد امکانات گردشگری دریایی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مراجعه کرده اند که درخواست آنها در دست بررسی است.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو