افزایش سهم حمل و نقل ریلی در بندر امام(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33210
ساعت 14:23 سه شنبه 16 تير 1394
برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات ویژه توسط کارشناسان حوزه عملیات بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، افزایش سهم ریلی را در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) رقم زد.

به گزارش فرينا، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی به منظور افزایش سهم ریلی بنادر گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری تعداد کل واگن های حامل کالا در این مجتمع بزرگ بندری بالغ بر 6 هزار و 957 دستگاه رسید که نشان از رشد 14 درصدی داشته و به دنبال ورود این تعداد واگن، بیش از 388 هزار و 694 تن کالا به صورت ریلی حمل گردید که رشد 22 درصدی را در پی داشته است.
ابو طالب گرایلو با اشاره به ورود و پهلودهی 281 فروند کشتی در این بندر طی سه ماه نخست سال جاری افزود: تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با رشد یک درصدی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از مرز 6 میلیون و 263 هزار تن گذشت.
گرايلو گفت: شاخص بهره وری کشتی در این مجتمع بزرگ بندری با افزایش سه درصدی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به 195 تن بر ساعت رسید.





شناسه خبری: 33210

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو