يك انتصاب جديد در منطقه ویژه بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33268
ساعت 16:01 سه شنبه 23 تير 1394
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با حضور جمعی مدیران منطقه، استانداری و گمرک استان انجام شد.

به گزارش فرينا، مراسم تودیع عادل عمویی مدیر سابق و معارفه امراله دهقانی مدیر جدید گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر، قائم مقام منطقه ویژه، معاون مالی اداری و سرمایه گذاری منطقه ویژه، مدیرکل گمرکات استان و جمعی از مدیران در دفتر معاون عمرانی استاندار بوشهر برگزار شد.
مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر ضمن تشکر از زحمات مدیریت سابق گمرک منطقه ویژه بوشهر افزود: گمرک منطقه در راستای بهبود فضای کسب و کار اقدامات موثر و مفیدی در دستور کار خود دارد.
عبدالله آورا افزود: جهت گیری این منطقه همگام با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حمایت از سرمایه گذاری به نفع مردم رقم خورده است. 
آورا همچنین در زمینه طرح گمرک الکترونیک و طرح اظهار از راه دور گمرک اشاره کرد و گفت: گمرک این منطقه نیز همگام با سایر گمرکات کشور در تلاش است تا با این اقدامات  قیمت تمام شده کالا را برای صادرکنندگان و تجار به حداقل برساند و با حذف واسطه ها از رانت خواری جلوگیری نماید.
وي از گمرک به عنوان بدنه فعال منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یاد کرد و افزود: وجود گمرک فعال و با سابقه به عنوان اولین نقطه اتصال سازمان با سرزمین اصلی می تواند در ارتقای خدمات رسانی به مردم مفید باشد. 
این مقام مسئول با اشاره به برنامه خود با توجه به امكانات موجود در اين گمرک و در راستای سه محور اصلی گمرک شامل حمايت از توليد داخلی، روان سازی صادرات و حمايت از كارآفرينان اقتصادی، گفت: اميدواريم با تلاش كاركنان نقش برجسته گمرک در چرخه توليد، صنعت و اقتصاد را فراهم كنيم و با توجه به چارچوب اقدامات گسترده گمرک در اين راستا باعث كاهش هزينه های ترخيص و بهبود روند كار در این منطقه را شاهد باشیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ادامه داد: انشاء الله با نشستی که در آینده نزدیک با مدیر جدید گمرک خواهم داشت سعی داریم گمرک منطقه ویژه در ایام تعطیلات نیز آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات گمرکی به ارباب رجوعان داشته باشد.
مدیریت ارشد منطقه ویژه بوشهر افزود: دهقانی مدیری توانمند و با تجربه می باشد و کارنامه مثبت و قابل قبولی دارد و با توکل به خداوند متعال و همکاری و همیاری کارکنان خدوم گمرک می تواند گمرک منطقه ویژه را به جایگاه واقعی خود رسانده و شاهد شکوفایی و بالندگی آن باشیم.
در پایان مراسم حکم دهقانی توسط معاون عمرانی استاندار و ريیس هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی به وی اعطاء گردید.





شناسه خبری: 33268

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو