آکادمي هندبال منطقه ويژه بوشهر افتتاح شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33454
ساعت 15:07 يکشنبه 4 مرداد 1394
آکادمی هندبال منطقه ويژه اقتصادي بوشهر با حضور مديرعامل اين منطقه ويژه افتتاح شد.

به گزارش فرينا، مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي بوشهر در اين مراسم گفت: شور و نشاط و استعداد فراوان اين ورزشکاران نونهال در اين رشته پرجنب و جوش انسان را به وجد مي آورد و باعث دلگرمي مي شود. 
عبدالله آورا افزود: خيلي وقت ها اکثر ما انسانها دچار بيماري ها و مشکلات خاصي مي شويم و به دنبال واکسني هستيم تا بتوانيم از درد و رنج اين مريضي خلاص شويم و از پيشرفت بيشتر آن در بدنمان جلوگيري کنيم.
آورا با اشاره به ناهنجاري هاي موجود در جامعه گفت: امروزه در جامعه بشري اکثر والدين با اين نوع مشکلات و ناهنجاريها دست و پنجه نرم کرده اند و پذيرفتن اين موضوع و رفتن فرزندانشان به سمت اين دست مشکلات براي آنها بسيار سخت و طاقت فرساست و همواره به دنبال راه حلي جهت پيشگيري از آن هستند.
وي افزود: من اعتقاد دارم که مي توان واکسني را يافت که با آن بتوان اعتماد به نفس فرزندان به طور خاص در دوران کودکي، ايجاد روابط خوب و ايجاد پيوندهاي خوب با دوستان باب، ايجاد توان دروني در فرد جهت لذت بردن از وقت خود و هدر نرفتن اوقات آنها و بسياري از آيتم هاي از اين دست را در آنها بالفعل کنيم و اينها مي توانند اجزاي واکسني باشند که خواهد توانست از آن ناهنجاريها جلوگيري کند. 
اين مقام مسئول ادامه داد: وقتي بدقت به موضوع مي نگريم اين امر براي ما مشتبه مي شود که تمامي اجزاي اين واکسن را در ورزش مي توان يافت و به عبارتي اگر فرزندانمان را از دوران کودکي با ورزش آشنا کنيم و کاري کنيم که آنها حداقل از يک ورزش به اندازه کافي لذت ببرند قطعاً موارد گفته شده در زندگي آنها مفيد فايده خواهد بود.
وي افزود: حضور والدين و همراهي آنها با فرزندانشان مي تواند به واکسينه شدن و پيشگيري از مشکلات احتمالي تأثير بسزايي داشته باشد.
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي بوشهر گفت: از ديگر عواملي که در عدم انجام کارهاي موفق فرزندمان تأثير دارد عدم حضور در کارهاي دسته جمعي است و فراتر از اين موضوع حتي اين مهم در اوضاع اقتصادي و انجام کارهاي سرمايه گذاري نيز رخنه کرده و باعث خطا و شکست در آن شده است و اين زنگ خطريست براي ما که از الآن به فکر تقويت آن در فرزندانمان از طريق شيوه هايعملي و کلاسهاي آموزشي و شرکت دادن آنها در ورزشهاي جمعي و همگاني باشيم.
اين مقام مسئول به ايجاد و تقويت روحيه از خود گذشتگي و انگيزه مضاعف در فرزندان اشاره کرد و افزود: نگاه ما به ورزش نبايد به عنوان يک کالاي شيک و لوکس که حتماً دستاوردي ظاهري براي ما به ارمغان آورد باشد بلکه بايد به عنوان تضمين کننده آينده فرزندانمان از آن استفاده و به آن پرداخته شود.
آورا در بخش پاياني سخنان خود با قدرداني از تلاشهاي مستمر و شبانه روزي دست اندرکاران هيأت هندبال و مسئولين ذيربط منطقه ويژه اقتصادي بوشهر افزود: از اينکه توانسته ايم قدمي هر چند اندک حمايت از ورزش را در دستور کار خود قرار داده، نقشي مثبت را در اين موضوع ايفا نمائيم و سهمي اندک را در آينده و پيشرفت اين عزيزان داشته باشيم از خداوند متعال سپاسگزارم.





شناسه خبری: 33454

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو