بندر امام(ره) رتبه نخست ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت پروژه را كسب كرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33628
ساعت 10:33 شنبه 17 مرداد 1394
منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برای دومین دور متوالی با کسب بالاترین امتیاز در بین بنادر کشور، مقام اول ارزیابی عملکرد در سیستم مدیریت جامع اطلاعات پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی (PMIS) را کسب کرد.

به گزارش فرينا، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان این خبر گفت: طی این ارزیابی که در سمینار فنی و مهندسی بنادر کشور در مرداد ماه سال جاری صورت گرفت، بندرامام خمینی(ره) موفق شد برای دومین دوره متوالی، با کسب 90 امتیاز، رتبه اول این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.
آیت‌الله رضازاده در خصوص شاخص های ارزیابی این عملکرد افزود: این ارزیابی براساس 5 شاخص عمده شامل مشارکت و همراهی، تعامل با مشاوران، صحت اطلاعات وارد شده توسط راهبران، ورود به موقع اطلاعات و توسعه دامنه کاربران در سامانه PMIS صورت گرفت.
رضازاده گفت: هدف از طراحی این نرم افزار جامع، شفاف سازی اطلاعاتی و مدیریت یکپارچه و اثربخش و کنترل پروژه ها در بین بنادرکشور است و راهکاری است که بتوان اطلاعات لازم و مناسب را از پروژه های مختلف در کوتاه ترین زمان در دسترس مدیران قرار داد و در عین حال تصمیمات و سیاستهای اتخاذ شده را به سرعت در سطوح عملیاتی جاری نمود.
وي افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بیشترین تعداد پیشنهادات کاربردی را در راستای بهبود روش های کاری در سامانه PMIS ارائه داده است.
سیستم مدیریت جامع اطلاعات پروژه (PMIS)،سیستمی یکپارچه است که بمنظور تسریع جریان های اطلاعاتی و ارتباطی بین ارکان و اجزاء پروژه بوده و جهت تسهیل در امور تصمیم گیری مدیران ، دسترسی به اطلاعات دقیق و صحیح مربوط به فاز مطالعاتی و اجرای پروژه ها گام بر می دارد .
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در سال 1391 نیزموفق شده بود رتبه نخست ارزیابی عملکرد  این سیستم را  که به صورت آزمایشی در سطح بنادر کشور اجرایی شد، به خود اختصاص دهد.




شناسه خبری: 33628

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو