برگزاری اولین بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک در لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33663
ساعت 15:55 دوشنبه 19 مرداد 1394
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان از حضور معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در شهرک صنعتی خرم آباد شماره 2 خبر داد.

به گزارش فرينا، فرزاد محمدی گفت: همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک نشستي با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و مدیران بانک ها و همچنین صنعتگران و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره 1 و 2 خرم آباد برگزار شد.
محمدی پس از ارائه گزارش عملکردی از شرکت به اهمیت و تاثیر برگزاری این گونه نشست ها در پیگیری و رفع مشکلات و موانع صنعتگران اشاره کرد و افزود: پیشنهاداتی در این جلسه از سوی صنعتگران مطرح شد که در پایان مقرر گردید موضوعات و پیشنهادات ارائه شده بصورت مصوبات جلسه جهت پیگیری به معاونت برنامه ریزی سازمان متبوع ارسال گردد.
وي گفت: در حاشيه اين نشست ایستگاه و ماشین آتشنشانی واقع در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد با مساحت 144 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5500 میلیون ریال به بهره برداری رسید. همچنين واحد صنعتی اکسیژن دارتی نیز با سرمایه گذاری 9500 میلیون ریال و اشتغالزایی 15 نفر که تولید آن کپسولهای اکسیژن بوده افتتاح شد.
در ادامه اين نشست، مقیمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، برگزاری اولین بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک را گراميداشت و گفت: هدف از تشکیل اين نشست تقدیر از زحمات صنعتگران در این شرایط سختی که برای تولید و صنعت وجود دارد و دیگر رسیدگی به مشکلات صنعتگران که انشاالله با ارائه گزارش این نشست به موضوعات آنها رسیدگی خواهد شد.




شناسه خبری: 33663

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو