دورخیز هلدینگ خلیج فارس برای توسعه روابط بین الملل و روزآمد كردن فناوری ها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33698
ساعت 09:38 شنبه 24 مرداد 1394
مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: با توجه به رفع تحریم ها باید خودمان را برای توسعه روابط بین الملل و روزآمد کردن تکنولوژی واحدهای زیر مجموع آماده کنیم.

به گزارش فرينا، عادل نژادسلیم در حاشیه بازدید و حضور در جلسه هم اندیشی مدیران و مسئولان پتروشیمی های بندر امام، بوعلی، مارون، اروند و تندگویان با تاکید بر این که باید تفکر حاکم بر شرکت های پتروشیمی خصوصی تغییر کند، در جریان گزارش فعالیت های صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.
نژادسلیم با بیان این که شرکت های مجموعه هلدینگ خلیج فارس باید با نگاه اقتصادی و کسب سود تولید کنند و در این مسیر تعامل مثبت میان شرکت ها بسیار موثر است، گفت: بهینه سازی واحدها، بهره وری و راندمان بالاتر، افزایش تولید، کاهش هزینه، نوآوری و تمامی اقدامات مثبتی که در مجتمع های پتروشیمی انجام می شود نفع و سود بیشتری برای کارکنان به همراه خواهد آورد.
وي افزود: اقدامات صورت گرفته در برخی پتروشیمی ها همچون پتروشیمی اروند باعث افتخار صنعت پتروشیمی است، رعایت موازین زیست محیطی تعهدی مهم، شرعی و اخلاقی برای شرکتهای پتروشیمی بشمار می آید.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بر جانشین پروری با دقت و حساسیت روی کار در سازمان های تحت مدیریت هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد و افزود: پتروشیمی بندرامام همیشه مایه افتخار صنعت پتروشیمی ایران بوده و در دهه های گذشته انسانهای بزرگی در این مجتمع حضور داشته اند.
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام نیز در این مراسم گفت: با توجه به ساختار خصوصی این مجتمع بزرگ پتروشیمی روشهای ما برای جذب نیرو باید روزآمد شود.
رضا امیری افزود: پتروشيمی بندرامام در رابطه با مسئولیتهای اجتماعی اقدامات زیربنایی برای فرهنگ سازی در بخشهای مختلف داشته است.
بر پایه این گزارش مدیرعامل پتروشیمی اروند نیز در این مراسم گفت: تولید این مجتمع نسبت به مدت مشابه پارسال ٧ درصد افزایش داشته است.
حمید فدایی افزود: بیش از بک میلیون و هشتصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی اروند از ابتدای سال جاری تا کنون به ثبت رسیده است.
فدایی گفت: ضرورت دارد تحلیل بازار را داشته باشیم تا بتوانیم چشم انداز ٦ ماهه و یک ساله عملکرد سازمان خود را تهیه کنیم.





شناسه خبری: 33698

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو