ارتقاء دانش نیروهای ایمنی و آتش نشانی در بندر امام(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33849
ساعت 15:37 دوشنبه 2 شهريور 1394
سه دوره تخصصی برای ارتقاء دانش کارشناسان ایمنی و نیروهای عملیاتی آتش نشانی در زمینه اصول ایمنی و حفظ محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش فرينا، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: دوره هایی تحت عنوان  بازدید بر اساس اولویت ریسک، شاخص های ارزیابی عملکرد HSE و مقابله با حریق مخازن نفتی با شرکت 162 نفر از کارشناسان مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و نیروهای عملیاتی مراکز آتش نشانی طی چهار ماهه نخست سال جاری برگزار و طی این دوره ها فراگیران طی 110 ساعت با تازه ترین یافته های علمی و آموزشی مرتبط با دوره های آموزشی مذکور آشنا شدند.

علیرضا خجسته افزود: ارتقاء دانش حرفه ای حین خدمت کارشناسان و نیروهای عملیاتی مراکز HSE و ایمنی و آتش نشانی که به ارتقاء سطح ایمنی مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره)، حفظ و صیانت از دارایی های این اداره کل  و صاحبان کالا می انجامد، از اهم اهداف برگزاری این دوره های آموزشی تخصصی به شمار می آید.
گفتنی است؛ بيش از 25 دوره آموزشی در سطوح تخصصی و عمومی برای نیروهای بخش دولتی و بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تا پایان تیرماه سال جاری  در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برگزار شده است.




شناسه خبری: 33849

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو