سلفچگان؛ یکی از مهمترين مناطق ويژه اقتصادی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33876
ساعت 13:25 چهارشنبه 4 شهريور 1394
استاندار قم به مناسبت هفته دولت به همراه جمعی از مسئولان استانی از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و بخش سلفچگان بازدید و مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فرينا، استاندار قم پس از بازدید از سایت منطقه ویژه در نشست شورای اداری بخش سلفچگان که در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، طی سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت را گرامی داشت.
سید مهدی صادقی با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت، همدلی را یک اصل اساسی و نیاز مستمر بین دولت و ملت دانست و گفت: این شعار نباید منحصر به امسال باشد.
صادقي نقش همدلی و همزبانی در پیشبرد برنامه‌های دولت را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدوارم ما مسئولین با صداقت، تعهد و امانتداری در مسئولیت بتوانیم زمینه جلب مشارکت عمومی را فراهم سازیم و بر ضرورت هم افزایی در فعالیت‌ها برای بهره‌مندی حداکثری از حداقل امکانات و منابع تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق ویژه اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: واحدهای تولیدی بزرگی در این منطقه مشغول فعالیت هستند.
 وی ضمن تشکر از تلاش همه مسئولان و مدیران منطقه ویژه و بخش سلفچگان در انجام وظایف خود، افزود: با توجه به اینکه در گذشته و قبل از مسئولیتم در استان قم به این امر واقف بوده ام اما در بازدیدی که امروز از این منطقه داشتم از نزدیک به این واقعیت پی بردم که این منطقه قابلیت فعالیت واحدهای تولیدی مهمی را می‌توانند داشته باشد. همانطور که هم اکنون بخش های مهمی در حال فعالیت در این مجموعه هستند و باید تلاش نمود تا ظرفیت های این منطقه روز به روز افزایش یابد.




شناسه خبری: 33876

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو