استقبال خطوط کشتيراني بزرگ خارجي از حضور در ايران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33947
ساعت 14:29 سه شنبه 10 شهريور 1394
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هنوز فرصت لازم برای تعیین احکام صادره در برنامه ششم توسعه در زیر بخش حمل و نقل دریایی وجود دارد، از استقبال خطوط کشتیرانی بزرگ خارجی و سرمایه گذران جهت حضور در بنادر ایران پس از تواق هسته ای خبر داد.

به گزارش فرينا، محمد سعیدنژاد در دومین نشست شورای عالی مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور، جلسات هماهنگی ارگان های دریایی کشور در شرایط پساتوافق هسته ای را بسیار مهم خواند.
سعیدنژاد در این نشست که به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر و موثرتر روز جهانی دریانوردی و هفته ملی دریانوردی برگزار شد، گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه برنامه ششم توسعه، موضوع دریا و توسعه سواحل از دغدغه های اساسی مدیران ارشد حمل و نقل دریایی کشور به منظور ایجاد فرصت در این برنامه است که باید با هوشیاری و حساسیت بیشتر عمل کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از برنامه ریزی و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی برای نامزد شدن در انتخاب شورای سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) خبر داد و افزود: اقدامات دیپلماتیک موثری جهت حمایت از ایران در انتخاب آتی شورای آیمو صورت گرفته است.






آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو