راه‌اندازی سامانه جامع امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34007
ساعت 12:58 سه شنبه 17 شهريور 1394
مدیرکل گمرک استان لرستان گفت: سامانه جامع امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی استان لرستان تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فرینا، سعید سهرابیان اظهار داشت: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی ازنا به عنوان تنها منطقه ویژه فعال در استان لرستان مشغول فعالیت است و بر همین با تلاش‌هایی که صورت گرفته تا پایان هفته جاری سامانه جامع امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی ازنا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین به فعالیت سامانه خود اظهاری گمرک اشاره نمود و افزود: این سامانه نیز همچون گذشته به‌خوبی کار خود را انجام می‌دهد و فعالان اقتصادی می‌توانند اطلاعات مربوط به فعالیت خود را در هر وقت و هر مکان در آن وارد کنند.
این مسئول عنوان کرد: تمام تلاش همکاران ما در گمرک لرستان به گونه‌ای است تا با رفع موانع صادرات شاهد افزایش صادرات محصولات لرستان از طریق گمرک استان باشیم و آمادگی کامل خود را برای همکاری با صادرکنندگان در زمینه‌های مختلف اعلام می‌کنیم.
سهرابیان اضافه کرد: امیدورایم با آغاز فعالیت مناطق ویژه اقتصادی بروجرد و خرم‌آباد در کنار منطقه ویژه اقتصادی ازنا شاهد رونق صنعت استان لرستان و به طبع آن افزایش محصولات تولیدی استان باشیم.
وی همچنین به افزایش صادرات 44 درصدی گمرک لرستان از نظر دلاری در پنج ماهه نخست 94 اشاره داشت و یادآور شد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا صادرات از طریق گمرک لرستان را در پایان سال به هدف از پیش تعیین شده، یعنی چهار برابر سال 93 برسانیم.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو