درخشش تيم بانوان ورزشكار بندر امام (ره) در مسابقات ورزش هاي آبي بنادر كشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34090
ساعت 11:55 سه شنبه 24 شهريور 1394
تیم بانوان ورزشکار اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شد در مسابقات ورزش های آبی بنادر کشور مقام های دوم تیمی و انفرادی در رشته های شنا و قایقرانی را کسب نماید.

به گزارش فرينا، معاون اداری و مالی و نائب رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات که با حضور هشت تیم از بنادر کشور در بندر نوشهر طی شهریورماه سال جاری برگزار شد، تیم بانوان ورزشکار این اداره کل که متشکل از  14 نفر از بانوان کارمند، همسران و فرزندان دختر کارکنان بود، در جریان رقابت های این مسابقات در رشته های شنا و قایقرانی، موفق به کسب مقام های دوم تیمی شنا، چهارم تیمی قایقرانی و دوم تیمی شنا و قایقرانی شدند که در مجموع نسبت به دوره های قبل درخشان تر  ظاهر شدند.
سیدعلی سیاوش افزود: بسط و ترویج فرهنگ ورزش بین کارکنان و خانواده های آنان از اهم اهداف کمیته ورزش این اداره کل است که با تأکیدات مدیر کل و حمایت های وی، زمینه ی مساعد برای پرورش استعدادهای ورزشی و انجام تمرینات حرفه ای جهت همه ی اقشار جامعه بندری از جمله خانواده ها فراهم شده است.
یادآور می شود؛ اعضای این  تیم در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات به رقابت پرداخته  و در رشته های انفرادی شنا و قایقرانی نیز رتبه های برتری را از آن خود کردند.




شناسه خبری: 34090

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو