راه اندازي سامانه گمركي در منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34098
ساعت 10:43 چهارشنبه 25 شهريور 1394
سرپرست گروه فناوري اطلاعات شركت خدمات هوايي پيام از راه اندازي سامانه گمركي منطقه ويژه اقتصادي پيام در راستاي تحقق دولت الكترونيك به منظور افزايش سرعت ارائه خدمات و صرفه جويي در زمان و كنترل هزينه ها خبر داد.

به گزارش فرينا، نسيم نجاتي با تشريح اين سامانه گفت: امكان صدور قبض انبار ، قبض قابل معامله تفكيكي، پروانه سبز و بيجك در اين سامانه فراهم شده است كه صدور صورتحساب فعاليتهاي گمركي با شماره سريال در آن انجام مي شود و همچنين قسمتي براي صدور سند فروش هر گونه خدمات طراحي گرديده است كه با نهايي شدن آن بزودي فعال مي گردد.
نجاتي در ادامه به اتوماسيون اداري خدمات هوايي پيام اشاره كرد و گفت: ساماندهي فرآيند سازماني جهت مكاتبات اداري به صورت الكترونيك با سرعت مناسب و در محيطي امن  فراهم و در حال بهره برداري است كه در صرفه جويي هزينه ها بسيار موثر است.
وي به روند كارگروه توسعه خدمات الكترونيك و هوشمند سازي در شركت پرداخت و افزود: شناسنامه و شرح خدمات با همكاري و پيگيري كارگروه توسعه خدمات الكترونيكي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات توسط سازمان مديريت برنامه ريزي كشور به تصويب رسيد.
سرپرست گروه فناوري اطلاعات شركت خدمات هوايي پيام افزود: در آينده با تامين و توسعه زير ساختهاي مناسب فيزيكي و نرم افزاري همه امور خدمات تحت عنوان «سبد خدمات» به صورت الكترونيكي ارائه خواهد شد.





شناسه خبری: 34098

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو