زیرساخت‌های منطقه ویژه شمال استان بوشهر فراهم مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34110
ساعت 14:15 چهارشنبه 25 شهريور 1394
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر که امسال با اعتبارات دولتی آغاز و زمینه اشتغال پایدار و توسعه منطقه دیلم فراهم می‌کند.

به گزارش فرينا، عبدالکریم جمیری در نشست شورای اداری بخش امام حسن(ع) دیلم با اشاره به اینکه خدمات دولت در حوزه‌های مختلف به شهرستان دیلم حائز اهمیت است افزود: در حوزه سلامت توجه ویژه‌ای به مراکز درمانی شهرستان دیلم شده به‌گونه‌ای که سال قبل از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان 10 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان دیلم تخصیص یافت.
جميري با اشاره به اجرای بزرگراه در محور دیلم به گناوه گفت: جاده دیلم _ گناوه یکی از پرخطرترین و حادثه آفرین‌ترین جاده‌های استان بوشهر است که در سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر وامید به استان، با پیگیری‌های و مکاتبات متعدد استاندار ساخت بزگراه دراین محور در مصوبات سفر دولت قرارگرفت  و این سبب امید دردل مردم شد.

وي به اجرایی شدن زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر اشاره كرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر که امسال با اعتبارات دولتی عملیات زیرساخت‎های آن شروع می‎شود زمینه اشتغال پایدار و توسعه منطقه دیلم را به صورت ویژه فراهم می‌کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: از مجموعه نفتی فلات قاره در شهرستان دیلم انتظار می‌رود، درخدمات عمومی، آموزشی، فرهنگی و کمک به مردم شهرستان دیلم تلاش شود.

جميري گفت: از پیگیری‌های فرماندار سخت کوش ومسئولان ادارات و تمام خدمتگذاران نظام دراین شهرستان که با تمام وجود در راه خدمت به مردم و نیازمندی‎های مردم را برطرف می‌کنند قدردانی می‌کنم.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو