تخریب 14 سازه غیرمجاز دریایی در بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34170
ساعت 11:11 چهارشنبه 1 مهر 1394
مدیركل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: تاکنون 14 سازه غیرمجاز دریایی در مازندران تخریب شده است.

به گزارش فرينا، منوچهر تاتینا افزود: عملكرد اداره كل در این مدت در بخش تخلیه و بارگیری كالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در مجموع از رشد 8 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
تاتینا با اشاره به كاهش واردات نفتی به بندر نوشهر در سال جاری گفت: امیدواریم با ساخت ترمینال نفتی با مشاركت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شاهد افزایش ظرفیت تخلیه مواد نفتی در بندر باشیم.
وي به ضرورت احداث راه دسترسی اشاره كرد و افزود: با احداث راه دسترسی بندر به كمربندی، مشكلات ترافیكی ناشی از تردد كامیون‌ها در سطح شهر مرتفع و زمینه توسعه همه جانبه بندر به عنوان تنها قطب اقتصادی منطقه فراهم خواهد شد.
مدیركل بنادر و دریانوردی مازندران، تهیه و نصب دو باسكول در ورودی‌های بندر را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای كاهش مشكلات ترافیكی و تسهیل ورود و خروج كامیون‌ها به محوطه بندر برشمرد.
وي، برداشتن دیوارهای بتنی ضلع‌های جنوبی و شرقی بندر نوشهر را در راستای ایجاد فضای مناسب برای شهروندان و افزایش تعامل بندر با شهر عنوان كرد.
تاتینا ساماندهی سواحل استان را از اولویت‌های اداره كل برشمرد و گفت: با همكاری مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان اقدامات خوبی برای آزادسازی سواحل و تخریب سازه‌های غیرمجاز دریایی صورت گرفته ولی متاسفانه هنوز بخش عمده‌ای از سواحل به ویژه در غرب استان در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است.
مدیركل بنادر و دریانوردی مازندران در پايان افزود: با حمایت قاطع مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان تاكنون 14 حكم تخریب سازه‌های غیرمجاز اجرایی شده و این روند ادامه دارد.




شناسه خبری: 34170

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو