توسعه فضای سبز پارس جنوبي در 3 سال آینده

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34235
ساعت 17:30 سه شنبه 7 مهر 1394
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: طرح توسعه 1300 هکتاری فضای سبز منطقه ویژه پارس که طی سه سال آینده اجرا می شود، از ماه آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه فرينا، مهدی یوسفی با اشاره به اهمیت بالای فضای سبز، گفت: توسعه فضای سبز را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم.
يوسفي افزود: در همین راستا طرح های مختلفی اجرا شده است و چند طرح مهم فضای سبز تدوین شده که اجرای آن در بهبود شرایط زیست محیطی منطقه نقش مهمی خواهد داشت.
وي گفت: به منظور ارتقاء شاخص های زیست محیطی، عملیات طرح توسعه 1300 هکتاری فضای سبز منطقه ویژه پارس آغاز شده اما به عنوان یک هدف درازمدت، باید شش هزار و 400 هکتار فضای سبز در منطقه ویژه پارس ایجاد شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه این طرح طی سه سال اجرا می شود، افزود: رفع دغدغه های زیست محیطی در منطقه را می توانیم به عنوان مهمترین هدف اجرای این طرح دانست.
یوسفی از اجرای 200 هکتار فضای سبز در فاز نخست این طرح خبر داد و گفت: فاز نخست طرح از ابتدای ماه آینده آغاز می شود و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی افزود: به منظور توسعه فضای سبز در منطقه ویژه پارس، مدیریت خدمات این سازمان با مشارکت دستگاه های اجرایی برنامه های متنوعی را پیش خواهند برد و در این زمینه از ظرفیت متخصصین سازمان های جنگل های کشور استفاده می شود.





شناسه خبری: 34235

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو