ارتقاء سطح کیفی HSE و مدیریت بحران در پارس جنوبي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34284
ساعت 16:20 دوشنبه 13 مهر 1394
سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ارشد منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ارتقای سطح کیفی HSE و مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد.

به گزارش فرينا، بهرام دشتی‌زاده گفت: به منظور بهبود وضعیت ایمنی در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مختلفی را با همکاری سازمان محیط زیست در دست اجرا داریم که از جمله آن می توان به  مجتمع بازیافت منطقه ویژه پارس اشاره کرد.
دشتی‌زاده از تدوین ERP منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و افزود: تدوین دستورالعمل واکنش در شرایط اضطراری و تدوین شرح وظایف در زمان وقوع بحران برای مسئولان و کشیکان منطقه و شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه از جمله اهداف این طرح است که پس از تدوین ابلاغ خواهد شد.
وی گفت: تعیین سهم آلایندگی و آلودگی هوا و اثر تجمعی آن در منطقه ویژه پارس و بررسی و تدوین سیاست‌های لازم در زمینه کنترل آلایندگی هوا از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.
سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ارشد منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: سیتم آنالیزور هوا در منطقه ویژه پارس از هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.
وی از ارائه آموزش‌های مهارتی به تمامی کارکنان سازمان آتش‌نشانی منطقه ویژه پارس خبر داد و گفت: ارتقاء چارت سازمانی HSE و تشکیل کمیته‌های ارشد راهبردی منطقه در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و آتش‌نشانی را در دستور کار داریم.
دشتی‌زاده از تهیه طرح جامع راهبری HSE در سطح منطقه و پارس ۱ و ۲ خبر داد و گفت: اولویت‌های پروژه‌های اجرایی بهداشت در منطقه تعیین شده است.
سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ارشد منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: برنامه کلی ما ارتقای سطح کیفی حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و آتش‌نشانی در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر اساس استانداردهای بین‌المللی است.




شناسه خبری: 34284

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو