بازديد سرمايه گذاران فرانسوي از بندر امام (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34304
ساعت 16:57 سه شنبه 14 مهر 1394
یک هیأت سرمایه گذاری فرانسوی در ادامه بازدید قبلی خود از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به منظور بررسی زمینه سرمایه گذاری در احداث پایانه کانتینری با مسئولین این مجتمع بزرگ بندری دیدار کردند.

به گزارش فرينا، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت: طی بازدید این گروه سرمایه گذار فرانسوی ضمن بازدید از این مجتمع بندری و بررسی فعالیت های جاری در بخش های عملیاتی، طی نشست مشترکی با رؤسای ادارات امور بندری و بازرگانی و سرمایه گذاری، در خصوص مزیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل کانتینری گفتگو کرده و ابعاد مختلف سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ابوطالب گرایلو افزود: این هیأت سرمایه گذاری در اين بازديد با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز دیدار کرد و ضمن اشاره به مزیت های کم نظیر این مجتمع بزرگ بندری، در خصوص بهره گیری از فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در زمینه های مساعد فعالیت، گفت و گو کردند.
گرايلو با اشاره به پیشگامی این مجتمع بزرگ بندری در جلب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی گفت: مجموعه پروژه های بزرگ سرمایه گذاری انجام شده در بخش های ترانزیت مواد نفتی و تصفیه روغن و شکر خام از مصادیق بارز این سرمایه گذاری ها به شمار می رود.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه با اشاره به فاز های بعدی توسعه این مجتمع بندری از جمله اراضی 600 هکتاری، افزود: با جذب مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی، این مجتمع بندری توان آن را دارد به بزرگترین کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی کشور مبدل شود.





شناسه خبری: 34304

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو