بازتعریف مجدد خط تولید کارخانه بوشهر سوله ساز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34338
ساعت 08:19 يکشنبه 19 مهر 1394
جمعی از مدیران و کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش فرينا، اين بازديد به منظور آشنایی با محصولات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و کیفیت تولیدات و خط تولید کارخانه بوشهر سوله ساز مستقر در اين منطقه  صورت گرفت.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این بازدید گفت: کارخانه بوشهر سوله ساز در سال 1383 تأسيس شد، اين کارخانه دارای فضایی حدود 40 هزار متر مربع است و با 2 سالن، 2 محوطه رنگ آميزی و سند بلاست و 3 انبار مسقف و روباز در منطقه ويژه اقتصادی بوشهر فعال است.
عبداله آورا افزود: از ويژگي های خاص کارخانه بوشهر سوله ساز می توان به بهره مندی از مزايای خاص منطقه ويژه اقتصادی بوشهر، اخذ گواهينامه ISO 9001-2000 در مديريت کيفيت از شرکت TQCSI استراليا و برخورداری از تجهيزات و ماشين آلات پيشرفته نام برد.
آورا گفت: کارخانه بوشهر سوله ساز دارای دستگاه H ساز، گيوتن 6 متری، دستگاه دريل راديال تمام اتوماتيک، دستگاه جوش دروازه ای زير پودری، دستگاه پانچ، برش پلاسما و… است.
این مقام مسئول افزود: کارخانه بوشهر سوله ساز با بازتعریف مجدد خط تولید خود و ارتقاء استاندارد فرآیندهای تولید، آمادگی دارد سفارش های سازه های فلزی را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام دهد.
در ادامه اين بازديد مديرعامل کارخانه بوشهر سوله ساز نیز توليد انواع سوله سازه های پيش ساخته پيچ و مهره ای، انواع جرثقيل سقفی و دروازه ای، انواع مخازن، كانكس و كانتينر را از خدمات این شرکت عنوان کرد.
داریوش امیری گفت: اين کارخانه به منظور مشارکت در عمران و آبادانی کشور و با هدف خدمت به راه سازندگی و توسعه ايران از تمام توان فنی و تخصصی برای توليد سازه های با کیفیت استفاده کند. 
اميري افزود: نمونه ای از فعاليت های انجام شده توسط کارخانه بوشهر سوله ساز شامل سکوی تماشاچيان ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر، سکوی تماشاچيان ورزشگاه کنگان، سالن توليد شرکت صنايع نارون ليان بوشهر در منطقه ويژه اقتصادی بوشهر، مجتمع تجاری و مسکونی 6 طبقه، اسکلت سازی بخشی از عمليات پالايشگاه گاز فجر جم،  ساخت و نصب بيش از 60 مدرسه به سفارش اداره کل نوسازی مدارس کهکيلويه و بوير احمد و بسیاری از پروژه های دیگر بوده است.
در پایان اين بازديد مدیران و کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص نحوه اجرای برخی تولیدات، نحوه بازرسی و آزمایش تولیدات در این کارخانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.






شناسه خبری: 34338

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو