افزايش ترانزیت فرآورده های نفتی در بندر شهید رجایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34373
ساعت 16:34 شنبه 25 مهر 1394
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان از ترانزیت بالغ بر ٥٣٤ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و رشد ٥٥ درصدی این بخش از عملیات جابجایی کالا در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش فرينا، محمد علی اصل سعیدی پور با اعلام اين خبر گفت: کل عملیات تخلیه و بارگیری نفتی در بندر شهید رجایی طی نیمه نخست سال جاری ٤ میلیون و ٩٢٧ هزار و ٦٠ تن بوده است.
سعیدی پور افزود: از این میزان یک میلیون و ٤٢٥ هزار تن فرآورده های نفتی تخلیه و ٣ میلیون و ٥٠٢ هزار و ٦٠ تن بارگیری شده است که در بخش بارگیری رشد ١٨ درصدی داشته است.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری، صادرات ٢ میلیون و ٩٦٧ هزار و ٢٠٨ تن فرآورده های نفتی در بندر شهید رجایی به انجام رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ١٣ درصدی را در بر داشته است.
سعیدی پور در پایان ایجاد زیرساخت های ترانزیت نفتی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی، برنامه ریزی صحیح و مدیریت کارآمد همکاران متخصص بندری و ارایه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مطلوب را از جمله عوامل دستیابی به این موفقیت و رشد شاخص های عملیاتی در بخش نفتی بندر شهید رجایی عنوان کرد.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو