برگزاری کارگاه آموزشی حفظ و نگهداری تجهیزات در بندر شهید رجایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34374
ساعت 17:21 شنبه 25 مهر 1394
کارگاه آموزشی روش های حفظ و نگهداری تجهیزات بندری با حضور مدیران و سرپرستان فنی شرکت های فعال در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش فرينا، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آشنایی با روش های مختلف نگهداری و تعمیرات، ارتعاش، روغن، اندوسکوپی صنعتی، حرارتی و ترموگرافی تجهیزات از اهداف این کارگاه آموزشی عنوان کرد.
محمدرضا پوررجبی افزود: در این دوره، شرکت های بندری با روش های شناسایی نقص های فنی با استفاده از مقادیر کلی ارتعاش و آنالیز فرکانس و نحوه کارکرد تجهیزات ارتعاش سنجی و دوربین های ترموگرافی تجهیزات بندری آشنا شدند.
پوررجبی گفت: این دوره آموزشی به همت گروه مشاوران فرناس تکنولوژی و اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی با حضور  نمایندگانی از 50 شرکت برگزار شد.
افزود: مراقبت و عیب یابی 4 هزار دستگاه فعال تخلیه و بارگیری کالا و ارزش ریالی بالای تجهیزات ضرورت رسیدگی برای بهبود عملیات در زنجیره تامین کالا را بیشتر کرده است.


** وجود 4000 دستگاه تجهیزات در بزرگترین بندر ایران
رئیس اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این دوره آموزشی یک روزه با حضور دکتر حجت الله احمدی استاد برجسته دانشگاه تهران و محقق دانشگاه تورنتو کانادا برگزار شد.
سید مشکوه جلیلیان افزود: به روز رسانی دانش فنی و تخصصی مدیران و سرپرستان فنی تجهیزات بندری با هدف بهبود سرعت عملکرد و افزایش طول عمر تجهیزات در دستور کار سالانه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان است.
جليليان گفت: تکنیک های مختلف پایش وضعیت در حوزه نگهداری و تعمیرات تجهیزات بندری از سال 85 در این بندر پیگیری و در سامانه اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی این اداره کل، اجرایی شده است.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو