لزوم مشارکت بخش خصوصی در ساخت پروژه های زیر بنایی بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34459
ساعت 17:01 دوشنبه 4 آبان 1394
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از تأکید معاونت وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر حضور پر رنگتر بخش خصوصی در ساخت پروژه های زیر بنایی بندر نوشهر خبر داد .

به گزارش فرينا، منوچهر تاتینا، باحضور در نشست شورای اداری اداره کل گفت: مدیر عامل و اعضاء هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی طی بازدیدی که از بندر نوشهر در هفته گذشته داشتند بر ضرورت مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در ساخت پروژه های عمرانی و تأسیسات زیر بنایی بندر نوشهر از جمله احداث موج شکن، استحصال اراضی پشتیبانی از دریا و ... تأکید کرد . 
تاتينا با اشاره به بهره برداری دو انبار سرپوشیده به مساحت 21هزار متر مربع که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در هفته گذشته صورت گرفت افزود: با تکمیل پروژه های جدید، فاز اول توسعه بندر نوشهر به پایان رسیده و ظرفیت عملیاتی بندر به طور چشمگیری افزایش یافته است. 
وي گفت: فاز دوم توسعه بندر نوشهر با موافقت مسئولان ارشد سازمان و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی به تصویب برسد تا شاهد رونق بیشتر بندر و ایجاد فرصت های شغلی جدید در تنها مرکز اقتصادی منطقه باشیم . 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین از رشد 18 درصدی عملکرد بندر نوشهر در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد . 
تاتینا با اشاره به ضرورت احداث راه دسترسی بندر نوشهر، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان شهری و اعضاء هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، احداث راه دسترسی هرچه زودتر عملیاتی و زمینه توسعه همه جانبه بندر و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر فراهم شود. 
در ادامه اين نشست، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تجلیل از خدمات آقایان علیمردان جلیلیان، کیومرث اکبری و علی اصغر پوریزدانی که با بیش از 30 سال سابقه خدمت به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند بر ضرورت بهره مندی از تجربیات ارزشمند این عزیزان تأکید کرد .




شناسه خبری: 34459

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو