رشد 30 درصدي اشتغال در منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34505
ساعت 11:13 دوشنبه 11 آبان 1394
مديرعامل شركت خدمات هوايي فرودگاه پيام، از جذب و اشتغال 550 نفر بصورت مستقيم در هفت ماه سال 94 در منطقه ويژه اقتصادي پيام خبر داد.

به گزارش فرينا، محمدعلی مختاري در نشست شوراي اداري مديران منطقه ويژه اقتصادي پيام گفت: علاوه بر اين، اشتغال غير مستقيم 950 نفر در اين مدت فراهم شده است كه در مقايسه با سال قبل 30 درصد افزايش داشته است .
مختاري افزود: جمعيت فعال اقتصادي شاغل در منطقه ويژه اقتصادي در حوزه صنعت، آموزش و خدمات بطور مستقيم 2500 نفر است كه انتظار مي رود بر اساس برنامه پيش بيني شده تا پايان سال براي 150 نفر ايجاد اشتغال شود.
رشد 57 در صدي در آمد فرودگاهي
مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در خصوص عملكرد و در آمد فرودگاهي افزود: عملكرد شش ماه سال 94 افزايش 57 درصدي نسبت به سال قبل داشته كه نشان مي دهد مجموعه فعاليت هاي خدمات مرتبط با فرودگاه گسترش يافته است.
وي از مقدمات حضور سه شركت هواپيمايي ديگر در فرودگاه خبر داد و گفت: طي مذاكرات انجام شده شركتهاي عمان اير، پارس ايزوتوپ براي حمل دارو و شركت شفق بال به منظور استقرار بالگرد در فرودگاه حضور خواهند يافت.
ارائه مشوق هاي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتتصادي پيام
مختاري به لغو تحريم ها و رفع موانع در جذب سرمايه گذار خارجي اشاره كرد و گفت: شرايط خاص و قوانين و مقررات منطقه ويژه اقتصادي پيام بعنوان نزديكترين منطقه به پايتخت براي جذب سرمايه گذار خارجي در شرايط پسا تحريم آماده است كه به همين منظور كميته اي براي بررسي پذيرش سرمايه گذاري و كاهش ريسك در سرمايه و مدون نمودن بسته مشوق هاي اقتصادي، تسهيل در شرايط محيطي بر اساس قوانين مناطق آزاد و ويژه اقتصادي تشكيل شده است .
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام در پايان به ماهيت شركتي بودن مجموعه اشاره كرد و افزود: تحقق در آمد پيش بيني شده بر اساس برنامه ريزي انجام شده نياز به همت، تلاش، همدلي و همزباني همه كاركنان و ارگانهاي مستقر در فرودگاه است كه با كار مستمر مي توان به منابع در آمد پايدار دست پيدا كرد. 






شناسه خبری: 34505

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو