تكميل زيرساخت هاي حمل و نقل در منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34531
ساعت 08:47 شنبه 16 آبان 1394
مديركل امور اداري و پشتيباني شركت خدمات هوايي پيام از خريد ماشين آلات سبك و سنگين براي تخليه و بارگيري كالا در اين منطقه ويژه خبر داد.

به گزارش فرينا، محمدرضا راست روش با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اين كه ارائه خدمات انبار داري بر عهده  منطقه ويژه اقتصادي پيام است. جهت كاهش هزينه و افزايش درآمد استفاده از مدرنترين ماشين آلات تخليه و بارگيري و حمل و نقل براي منطقه در دستور كار قرار گرفت كه با رعايت ضوابط خريد و طي مراحل قانوني با هزينه بالغ 18 ميليارد ريال نسبت به خريد ماشين آلات سنگين از جمله ليفتراك، ريچ  استكر، ( ايستا ماشين سنگين ) اقدام و  با آموزش كاركنان بزودي  مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
راست روش به تبديل ماشين آلات مستهلك و فرسوده به نو اشاره كرد و افزود: تلاش شده است كه ماشين آلاتي كه سلامت كاركنان را به خطر مي اندازد و باعث آلودگي هوا و محيط زيست مي شود از رده خارج و به جاي آن از ماشين آلات نو استفاده شود كه تا كنون  تعداد 14 دستگاه خودرو، كاميون، ليفتراك، لودر، ريچ استكر، سواري خريداري و تحويل گريده كه فعاليت هاي منطقه ويژه را سرعت خواهند داد.
مدير كل اداري و پشتيباني شركت خدمات هوايي پيام گفت: نظارت دقيق، تعمير و نگهداري دستگاه ها و ماشين آلات و تامين خودرو مورد نياز واحد نقيله از طريق بخش خصوصي از جمله تدابيري بوده كه به منظور كاهش هزينه ها و ارائه خدمات بهتر و سرعت بخشي در فعاليت ها انجام شده است.




شناسه خبری: 34531

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو