فرود هواپيما هاي ايرباس A330 و A340 در فرودگاه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34635
ساعت 10:53 يکشنبه 24 آبان 1394

هواپيما هاي ايرباس A330 وA340 كه متعلق به شركت آسمان پرواز پارسينه كوش است و به منظور چك ليست و فروش به شركتهاي ايرلاين ايراني وارد كشور شده است در فرودگاه بين المللي پيام به زمين نشست.

به گزارش فرينا، معاون هوانوردي و امور فرودگاهي شركت خدمات هوايي پيام در خصوص نخستين نشست اين نوع هواپيما در فرودگاه پيام گفت: فرود هواپيما هاي ايرباسA330   و A340 در فرودگاه پيام  فصل تازه اي از فعاليت هاي فرودگاهي را به وجود مي آورد كه مي تواند باعث رشد چشمگير ظرفيت هاي بخش اقتصادي و حمل و نقل فرودگاهي شود. 
محمد صادق قبله گاهي، با اشاره به شرايط فني و تجهيزات خاص مورد نياز براي نشست و برخاست اين هواپيما افزود: اين عمليات با هماهنگي برج مراقبت، ايمني زميني و كاركرد خوب كاركنان تجهيزات زميني كه از توان فني بالايي برخوردارند با موفقيت و رضايت كامل انجام شد.
لازم به ذكر است، هواپيما هاي ايرباسA330  و  A340يكي از بهترين مدلهاي مطرح است كه نيروي محركه مورد نياز خود را به وسيله دو يا چهار موتور تامين و بيشترين قابليت عمليات پروازي را با ارائه راحتي و افزايش چشم گير به مسافران در مسيرهاي دور و نزديك با هزينه هاي با صرفه به عنوان كم هزينه ترين هواپيما مي باشد به حدي كه به منظور انجام پرواز هاي باربري((cargo  نيز قابل استفاده است.






گالری تصاویر

شناسه خبری: 34635

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو