استقبال کره ای ها برای سرمایه گذاری در بندرشهیدرجایی

مدیران خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی گلویس(Hyundai GLOVIS) در نشستی مشترک با مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بندر شهید رجایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فرينا، ابراهیم ایدنی در این نشست به بیان اهمیت بندر شهید رجایی در سطح ایران و منطقه پرداخت و اولویتها و فرصتهای سرمایه گذاری این بندر برای مشارکت شرکتهای خارجی را برشمرد.
ايدني با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای سازمان بنادر واگذاری پسکرانه ها بندری به سرمایه گذاران است، افزود: توسعه محوطه پشتیبانی بندر شهید رجایی در دستور کار قرار دارد؛ این بندر در حال حاضر 2400 هکتار پسکرانه دارد، ضمن آنکه 2600 هکتار پسکرانه جدید هم به منظور توسعه فعالیتهای لجستیکی به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در حال آماده سازی و الحاق است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این اراضی قرار است به عنوان یک مرکز لجستیکی با مشارکت سرمایه گذاران فعالیت کند و حتی بخشهایی از آن با کاربری صنعتی پیشبینی شده که کارخانجات جهت راه اندازی خط تولید در آن مستقر خواهد شد.
وي همچنین طرحهای توسعه این بندر برای افزایش ظرفیت بزرگترین بندر تجاری ایران را برای سرمایه گذاران خارجی تشریح کرد.
ايدني در زمینه پذیرش پیشنهادات سرمایه گذاران کشورهای آسیای جنوب شرقی به ویژه کره جنوبی، برای حضور در بزرگترین بندر تجاری ایران اعلام آمادگی کرد.
مدیران خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی نیز ضمن تقدیر از مسئولان سازمان بنادر و همچنین بندر شهید رجایی برای خدمات دهی مناسب به خطوط کشتیرانی، انتظارات و دیدگاههای خود را بیان کردند.






امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو