لزوم تكميل پروژه‎های عمراني در بندر شهید رجایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34880
ساعت 14:46 سه شنبه 17 آذر 1394
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی باید بر اساس تعهدات و برنامه زمانبندی، نسبت به بهره برداری از پروژه ها اقدام کنند.

به گزارش فرينا، ابراهیم ایدنی در بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بر لزوم تسریع پروژه های در دست احداث و آماده سازی آنها جهت بهره برداری در دوره پسابرجام تاکید کرد و گفت: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران نقشی کلیدی در این دوره ایفا خواهد کرد و سرمایه گذاران بخش خصوصی باید بر اساس تعهدات و برنامه زمانیندی، نسبت به بهره برداری از پروژه ها اقدام کنند.
ايدني با ابراز رضایت از نحوه اجرای طرح های در دست اقدام حوزه عمرانی سرمایه گذاران بر لزوم بازدید کارشناسان مربوطه و تهیه گزارش مستمر از آخرین وضع پیشرفت فیزیکی طرح های حوزه سرمایه گذاری تأکید کرد.
به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با بهره برداری از پایانه های بخش خصوصی در اراضی پشتیبانی این بندر تا پایان سال 94، بیش از 50 هکتار به اراضی عملیاتی اضافه خواهد شد.
وي در این بازدید ضمن شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان شرکت های سرمایه گذار و پیمانکاران، دستوراتی را پیرامون بررسی بیشتر این مسائل و رفع مباحث مطروحه، صادر کرد.
این طرح ها در زمینه های نفتی، کانتینری، مواد معدنی و کالاهای خطرناک در بزرگترین بندر تجاری ایران در دست احداث است.
بازدید از طرح تعمیرات اساسی اسکله های سه تا هفت بندر شهید رجایی واقع در پایانه شماره یک کانتینری این بندر نیز از دیگر بخش های این بازدید میدانی بود.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو