پروژه بیمارستان ۳۸ تختخوابی دیر تامین اعتبار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34894
ساعت 12:23 يکشنبه 22 آذر 1394
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: بیمارستان ۳۸ تختخوابی بندردیر یکی از پروژه‌های در تعهد وزارت نفت است که همزمان با میزان پیشرفت پروژه، اعتبار لازم تامین و پرداخت‌های متعددی انجام شده است.

به گزارش فرينا، مهدی یوسفی در نشست با مسئولان شهرستان دیر افزود: براساس اعلام صورت وضعیت پیمانکار، اعتبارات لازم این پروژه تامین و پرداخت می‌شود.
يوسفي اعتبار اولیه این پروژه را 70 میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: با توجه به میزان فعالیت‌های صورت گرفته و روند اجرایی این پروژه با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون مبلغ 57 میلیارد ریال به این پروژه پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای خرید موتورخانه بیمارستان دیر تامین می‌شود افزود: رایزنی‌ها برای تامین اعتبار مالی موتورخانه بیمارستان 38 تختخوابی دیر با شرکت ملی نفت ایران برای تزریق 50 میلیارد ریال خارج از اعتبار پیش بینی شده در حال انجام است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه مطالبات پیمانکار در اجرای پروژه بیمارستانی دیر پرداخت شده است افزود: در یکسال گذشته با تعامل بسیار نزدیک با استانداری بوشهر و نماینده مردم در مجلس نقدینگی لازم تامین و پرداخت شده و هیچ مطالبه‌ای در این خصوص باقی نمانده است.
یوسفی با اشاره به مشارکت صنعت نفت در اجرای طرح‌های عمرانی در استان بوشهر گفت: وزارت نفت علاوه بر تامین اعتبار بیمارستان 38 تختخوابی شهرستان دیر در تامین اعتبارات طرح‌های دیگر در حوزه راهسازی، آب‌خیزداری، تامین آب آشامیدنی، طرح‌های عمران شهری و روستایی مناطق  پیرامونی پارس جنوبی مشارکت دارد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه کارفرمای پروژه بیمارستان 38 تختخوابی دیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار و استانداری بوشهر به عنوان ناظر فنی  این طرح است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از صنعت نفت کار تامین مالی ساخت و اجرای این پروژه را بر عهده دارد.





شناسه خبری: 34894

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو