امضاء دو قرارداد ساخت سیلوی نگهداری غلات در بندر امیر آباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34971
ساعت 14:26 يکشنبه 29 آذر 1394
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از سرمایه گذاری دو شرکت تایدواتر خاورمیانه و زرماکارون در بندر امیر آباد خبر داد.

به گزارش فرينا، در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان استانهای ساحلی در مجلس شورای اسلامی، مدیران بنادر کشور و مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد، دو قرارداد در زمینه ساخت سیلوی نگهداری غلات بندر امیر آباد به امضاء رسید.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از سرمایه گذاری دو شرکت تایدواتر خاورمیانه و زرماکارون در بندر امیر آباد خبر داد و گفت: قرار داد ساخت سیلوی 41 هزار تنی نگهداری غلات شرکت تاید واتر خاورمیانه با سرمایه گذاری 95 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 6834 متر مربع منعقد شد که به صورت مستقیم میزان 20 نفر اشتغالزایی فراهم می کند.
 علی خدمتگزار در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری شرکت زر ماکارون گفت: قرار داد ساخت سیلوی 42 هزار تنی نگهداری غلات  این شرکت با سرمایه گذاری 128 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 7720 متر مربع منعقد شد.
خدمتگزار با اشاره به اینکه قرارداد شرکت زرماکارون در دو فاز طراحی شده گفت: با اتمام این پروژه شرایط جهت اشتغالزایی برای 20 نفر به صورت مستقیم فراهم می گردد .
وي با اشاره به اینکه ظرفیت حجمی سیلوهای بندر امیرآباد در حال حاضر 120 هزار تن است، گفت: با بهره برداری از این دو پروژه میزان 83 هزار تن به ظرفیت نگهداری انواع غلات در این بندر افزایش می یابد .
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در پايان با اشاره به اینکه بندر امیرآباد سومین بندر کشور از نظر میزان سرمایه گذاری است افزود: در سال جاری 6 قرارداد سرمایه گذاری میزان 573 میلیارد ریال در زمینه ساخت سیلو و انبار منعقد گردید.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو