انعقاد 5 قرارداد سرمایه گذاری در بندر امام (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35022
ساعت 12:23 شنبه 5 دی 1394
طی آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، 5 فقره قرارداد سرمایه گذاری با بخش خصوصی به ارزش بیش از 2505 میلیارد ریال جهت اجراء در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به امضاء رسید.

به گزارش فرينا، اين مراسم که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین ایشان، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیران کل بنادر کشور، مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و فعالین بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل دریایی برگزار شد، 5 فقره قرارداد سرمایه گذاری در  زمینه احداث و بهره برداری از انبارهای  چند منظوره نگهداری غلات و سایر کالاهای مجاز، سیلوی غلات و مخازن بزرگ نفتی منعقد شد که با فعالیت این شرکت ها پیش بینی می گردد بیش از صدها فرصت اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد گردد. 
گفتنی است؛ پیش از انعقاد این قرار دادهای جدید، منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با انعقاد 10 فقره قرارداد سرمایه گذاری و جذب بیش از 2630 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله بنادر پیشرو در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی به شمار می آید.
همچنين در صورت اجرای فاز های بعدی توسعه این مجتمع بزرگ بندری از جمله «طرح توسعه اراضی 600 هکتاری لجستیک بندری»، که با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی انجام خواهد شد، مجتمع بندری امام خمینی(ره) به بزرگ ترین کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی کشور مبدل خواهد شد.





شناسه خبری: 35022

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو