رکورد تخلیه کود شیمیایی در منطقه ویژه بندر امام خمینی(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35066
ساعت 14:01 چهارشنبه 9 دی 1394
در جریان تخلیه یک فروند کشتی حامل کود شیمیایی، با تخلیه ی روزانه 15 هزار و 818 تن، رکورد بی سابقه ای در زمینه ی تخلیه ی این نوع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به ثبت رسید.

به گزارش فرینا، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی  استان خوزستان بیان داشت: به دنبال تلاش برای بهبود شاخص های عملیاتی در این مجتمع بزرگ بندری، یک فروند کشتی حامل 29 هزار و 867 تن کودشیمیایی طی کمتر از دو روز کاری تخلیه گردید و به این ترتیب رکورد جدیدی در خصوص تخلیه کود شیمایی به دست آمد.

گرایلو در تشریح عوامل کسب این موفقیت کم نظیر اظهار داشت: این مهم حاصل نظارت مداوم کارشناسان امور بندری بر روند عملیات و هماهنگی کلیه عوامل زنجیره ی عملیات در فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز تخلیه بوده است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین تصریح کرد: این مجتمع بندری  با برخورداری از  نیروهای عملیاتی مجرب و توان تجهیزاتی آماده به کار، در خصـوص تخلیه ی کود شیمیایی  تجربه ی ارزنده ای  را به دست آورده بود و آخرین رکورد تخلیه ی این کالا به میزان 12 هزار و 180 تن در یک روز کاری بوده است.

یادآور می شود منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با برخورداری از مزیت نزدیکی به مراکز بزرگ صنعتی و جمعیتی کشور، سالانه 40درصد از حجم مبادلات تجاری کشور را به خود اختصاص داده است، لذا ارتقاء شاخص های عملیاتی تأثیر به سزایی در رضایت مشتریان خواهد داشت.



شناسه خبری: 35066

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو