افتتاح نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35100
ساعت 11:41 شنبه 12 دی 1394
هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور ۶۰ شرکت فعال در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولید کنندگان تجهیزات صنعتی در منطقه ويژه پارس جنوبی گشایش یافت.

به گزارش فرينا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر در گشایش نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت فعال شرکت دارند، گفت: در این نمایشگاه 60 شرکت فعال در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی حضور دارند و توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهند.
مهرداد ابراهیمی با بیان اینکه توانمندی صنعت نفت در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع ارائه شده افزود: این نمایشگاه با هدف توانمندی شرکت‌های دولتی و خصوصی در بومی سازی تجهیزات و معرفی پروژه‌های صنعتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز و ایجاد زمینه برای انتقال دانش فنی تشکیل شده است.
ابراهيمي برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی با موضوعات آشنایی با عملیات پیش راه‌اندازی و راه اندازی پروژه‌های نفتی را از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه دانست.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به برگزاری دیگر کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه یاد شده گفت: کارگاه‌های آموزشی دیگری مانند نقش مدیریت درس‌های آموخته در موفقیت پروژه‌های صنعت نفت، نگاهی به راه اندازی پالایشگاه‌های گازی، بررسی پیش راه‌اندازی پالایشگاه‌ها با حضور مدرسان و استادان برجسته صنعت نفت و گاز کشور از برنامه‌های جنبی هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه است.
هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت 4 روز در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برپا است.





شناسه خبری: 35100

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو