ایجاد زیرساخت های مخابراتی در شهرکهای صنعتی لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35207
ساعت 11:19 يکشنبه 20 دی 1394
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از ایجاد زیرساخت های مخابراتی و رفع مشکل اینترنت و فیبر نوری شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش فرينا، فرزاد محمدی گفت: نظر به اهمیت و نقش زیرساخت مخابراتی اعم از برقراری شبکه مخابرات و اینترنت و بستر فیبر نوری جهت سهولت کسب و کار و تاثیر بلاشک آن در ورود به بازارهای جهانی و بطور کلی بازاریابی مجازی و اینترنتی یکی از برنامه های اصلی این شرکت در سال جاری ایجاد بستر مخابراتی برای شهرک ها و نواحی صنعتی استان است، بطوریکه در سال جاری جهت تحقق این امر تاکنون برای 5 شهرک مجموعاً حدود 9 میلیارد ریال قرارداد مخابراتی منعقد شده است. 
محمدي افزود: در این خصوص نشست مشترکی با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت مخابرات استان و مدیران و کارشناسان مربوطه شرکت برای رفع مشکل اینترنت و زیرساخت های مخابراتی 8 شهرک صنعتی استان در محل دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات برگزار شد. 
وي گفت: در این نشست مقرر شد شرکت مخابرات عملیات اجرایی و تحویل پروژه های فیبر نوری شهرک صنعتی الشتر و ناحیه صنعتی مرزیان ، اجرا و تحویل پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی دورود 2 و اشترینان را ظرف دو ماه آینده به پایان رسانیده و در خصوص اجرا و تحویل پروژه های شبکه داخلی شهرکهای صنعتی خرم آباد یک ، الیگودرز و بروجرد تا پایان سال جاری اقدام نماید .
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان ادامه داد: تامین زیرساخت های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک های صنعتی هستند که این شرکت برای تامین زیرساخت ها تمام تلاش خود را بکار گرفته است.
محمدي گفت: از 19 شهرک و ناحیه صنعتی قابل واگذاری در استان لرستان حدود 80 درصد دارای تمامی امکانات زیربنایی اولیه جهت استقرار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی بوده که از این شهرکها 14 شهرک دارای زیرساخت مخابراتی و 9 شهرک آن دارای فیبر نوری هستند.






شناسه خبری: 35207

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو