راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان در بندر شهید رجایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35211
ساعت 12:32 يکشنبه 20 دی 1394
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) این اداره کل به مرکزیت بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش فرينا، ابراهیم ایدنی با اعلام این خبر افزود: امروزه مشتری گرایی و تعامل سازنده با ارباب رجوع، در رأس مهم ترین اقدامات و اهداف سازمان ها و شرکت ها قرار دارد تا بتوانند در دنیای رقابتی، نیازها، مشکلات و چالش های ذینفعان خود را  شناسایی و با ارائه خدمات بهینه و کارا بتواند رضایت آنها را جلب کند.
ايدني با اشاره به وجود بیش از ٨٠ گروه مختلف از ذینفعان بندری و دریایی، گفت: شرکت های کشتیرانی، صاحبان کالا، فورواردرها، شرکت های لجستیکی، دریانوردان، پیمانکاران تخلیه و بارگیری کالا، موسسات رده بندی، شرکت های ترخیص کار، صادرکنندگان و واردکنندگان و مسافران دریایی از جمله گروه های مختلف ذینفع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان هستند که رفع نیازهای آنها در مرکز ارتباط با مشتریان(Customer Relationship Managment) مدنظر قرار دارد.
وي افزود: هر کدام از این گروه ها نیازها و خواسته های خاص خود دارند که باید به صورت علمی، خواسته های آنها تحلیل و میزان رضایت آنها از خدمات ارایه شده، مورد سنجش قرار گیرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، مرکز ارتباط با مشتریان (CRM)را آیینه تمام نمایی از مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان دانست و گفت: این مرکز در صدد است تا در راستای کسب رضایت مشتریان و ذینفعان بندر، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت نماید.
وی افزود: این مرکز با بهره گیری از مدیران و کارشناسان با تجربه تشکیل شده تا از طریق مصاحبه های حضوری، تکمیل فرم های پرسشنامه، برگزاری جلسات و بررسی های میدانی محسوس و غیرمحسوس، نقطه نظرات، پیشنهادات، چالش ها و مشکلات ذینفعان و مشتریان را در بخش های مربوط به واحدهای دریایی و بندری، منطقه ویژه، فنی نگهداری و عمرانی را بررسی و گزارش های لازم را برای اجرای اقدامات عملی به مجموعه مدیریتی بندر ارائه دهد.
ايدني گفت: به منظور آمادگی بیشتر بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر بازرگانی کشور برای ورود به دوره پسابرجام که روابط بین المللی ایران با کشورهای جهان ارتقاء می یابد، این مرکز می تواند نقش موثری در تحلیل نقطه نظرات مشتریان خارجی داشته باشد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: مرکز CRM با شماره تلفن ٩-٠٧٦٣٣٥١٤٠٠١ و وب سایت www.shahidrajaeeport.pmo.ir  به صورت آنلاین آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات است.
لازم به ذکر است، بهزاد الصفی کارشناس ارشد مدیریت حمل و نقل دریایی و مسئولیت این مرکز (CRM) را بر عهده دارد.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو