برگزاری کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در 3 منطقه ویژه و یک منطقه آزاد کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35408
ساعت 14:58 پنج‌شنبه 8 بهمن 1394
اعضاء کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفری دو روزه به بندرعباس و جزیره قشم از مناطق ویژه اقتصادی این منطقه و نیز جزیره قشم بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار فرینا از جزیره قشم، نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی عضو در کار گروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هم چنین مدیران و کارشناسان امور مجامع و حسابرسی داخلی، مناطق ویژه و روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور در مناطق ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بندر شهید رجایی و کشتی سازی خلیج فارس و منطقه آزاد قشم با ظرفیت ها و توانمندی های این مناطق آشنا شدند. 
در نشست امروز اعضاء این کارگروه در جزیره قشم صورت وضعیت مالی طرح های تملک دارائی های شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار گرفت. 
هم چنین گزارش توجیهی و اساسنامه های پیشنهادی شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد قشم و بررسی معضلات و مشکلات صنعت بانکرینگ در حوزه خلیج فارس در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. 
حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست حضور داشت. 
اعضاء کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم چنین دیروز در مناطق ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بندر شهید رجایی و کشتی سازی خلیج فارس در بندرعباس نشست های جداگانه ای با حضور مدیران این مناطق برگزار کردند و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت. 
نمایندگان وزارتخانه های دادگستری، امور خارجه، صنعت، معدن و تجارت،  نفت، راه و شهرسازی، تعاون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارائی، کشور و نمایندگان سازمان های مدیریت و برنامه ریزی، میراث فرهنگی، بانک مرکزی، حفاظت محیط زیست و جهاد کشاورزی عضو کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند.



شناسه خبری: 35408

آخرین اخبار

شهادت، اجر ده‌ها سال تلاش خالصانه و غیرتمندانه آیت الله رئیسی بود
جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟