بازديد مشاور نخست وزير سنگا پور از منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35418
ساعت 17:14 شنبه 10 بهمن 1394
فيليپ يئو، مشاور نخست وزير و رئيس شوراي توسعه اقتصادي و نوآوري سنگاپور و همراهان كه در حوزه ICT در كشور هاي مختلف از جمله هند سرمايه گذاري و فعاليت دارند از منطقه ويژه اقتصادي پيام بازديد كردند.

به گزارش فرينا، در حاشيه اين بازديد در نشستي با معاونين وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و هيات مديره شركت خدمات هوايي پيام، زمينه هاي همكاري مشترك و سرمايه گذاري  بررسي شد.
در اين نشست كه با حضور  مسئولين و معاونين وزير ارتباطات و فناوري ارتباطات و سفير ايران در سنگاپور برگزار شد، ظرفيت هاي سرمايه گذاري در مجموعه منطقه ويژه اقتصادي پيام به ويژه در ايجاد شهر ICT و توسعه فرودگاه ، توضيحات لازم ارائه و تبادل نظر شد.
محمدعلي مختاري، مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در اين نشست با تشريح مزاياي قانوني سرمايه گذاري در اين منطقه و نوع فعاليت هاي فرودگاهي و مطالعات در دست اقدام شهرICT  فرصت پيش رو در شرايط پسا تحريم را براي سرمايه گذاري در اين زمينه براي كشور به ويژه استان البرز استثنائي دانست و گفت: جانمايي زمين  بر اساس شرايط و قوانين منطقه ويژه اقتصادي انجام شده و پيگيري جدي براي مطالعات و آماده سازي براي طرح جامع و تفصيلي شهرICTدر دستور كار است انتظار مي رود با شرايط مساعد ايجاد شده در روابط بين  الملل براي سرمايه گذاري در اين منطقه براي توسعه اقتصادي كشور باشيم.





شناسه خبری: 35418

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو