تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه(ims) در بندر امیرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35655
ساعت 16:52 دوشنبه 3 اسفند 1394
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از تمديد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه(ims) برای هشتمین سال پیاپی در اين منطقه خبر داد.

به گزارش فرينا٬ علي خدمتگزار با اعلام اين خبر گفت: وضعیت استقرار٬ اثر بخشی و بهبود مداوم سیستم مدیریت یکپارچه (18001:2007BS  OHSAS   Iso14001:2014و iso9001­2004­iso­2008 ) توسط ممیزین شرکت TUVintercert  موردارزیابی و اعتباردهی قرار گرفت .
خدمتگزار در خصوص اهداف پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه در بندر امیرآباد افزود: از اهداف کلان پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه می توان به مشتری مداری٬ ارتقای سطح کیفی خدمات٬ افزایش میزان پاسخگویی٬ رشد بهره وری عوامل در جهت استفاده بهینه از امکانات٬افزایش توان عملیاتی و ظرفیت بندر٬ ارتقاء سطح ایمنی محیط کار و بهداشت شغلی٬ پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی با رعایت الزامات و قوانین و مقررات ملی و بین المللی و نیز توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات را برشمرد.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد گفت: با بهبود مستمر سیستم مدیریت یکپارچه (ims) موجبات رشد و شکوفایی روز افزون بندر امیرآباد فراهم و جایگاه آن به عنوان بزرگترین بندر شمال کشور و حلقه اصلی کریدور بین المللی شمال – جنوب تثبیت گردد.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو