تمدید گواهینامه سیستم یکپارچه مدیریتی در بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35704
ساعت 16:58 يکشنبه 9 اسفند 1394
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از تمدید گواهینامه سیستم یکپارچه مدیریتی (IMS ) در این اداره کل طی سال جاری خبر داد.

به گزارش فرينا، حسن یکدله پور با اعلام این خبر گفت: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه در بندر نوشهر، شامل گواهینامه سیستم‌های مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO ٩٠٠١:٢٠٠٨، سیستم مدیریت زیست محیطی بر مبنای استاندارد ISO ١٤٠٠١:٢٠٠٤ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر مبنای OHSAS ١٨٠٠١:٢٠٠٧ می‌باشد که برای یک دوره دیگر تمدید شد.
يكدله پور افزود: بندر نوشهر به منظور ارائه خدمات مناسب و افزایش رضایت و اطمینان ذی نفعان، با استقرار، اجرا، نگهداری و بهبود اثربخش سیستم مدیریت یکپارچه، خود را ملزم به بهبود مداوم در عملکرد کیفی، ایمنی و زیست محیطی و تبعیت از کلیه الزامات قانونی دانسته و در حرکت به سوی تعالی و سرآمدی، در صدد نیل به هدف خطای صفر، آلودگی صفر و حادثه صفر می‌باشد.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: مشتری‌مداری، ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش میزان پاسخگویی، افزایش ظرفیت و توان عملیاتی از طریق تامین زیر ساخت‌های مناسب و نیروی انسانی کارآمد، ارتقاء بهره‌وری، حذف یا کاهش ریسک خطرات ناشی از عملیات تخلیه و بارگیری و ... از مهمترین اهداف اجرای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) است.




شناسه خبری: 35704

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو