آمادگی بندر امیرآباد براي استقبال از میهمانان نوروزی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35792
ساعت 16:25 چهارشنبه 19 اسفند 1394
نشست هماهنگی با حضور نمایندگانی از فرماندهی پایگاه دریابانی امیرآباد، اداره شیلات امیرآباد، حفاظت منابع شهید خلیلی بهشهر و اعضاء طرح همیار ناجی در بندر امیرآباد برگزار شد .

به گزارش فرينا، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: در آستانه نوروز ۹۵ و با توجه به استقرار پلاژهای فعال در امر گردشگری دریایی در محدوده تحت پوشش و همچنین استقبال مسافران، مهمانان نوروزی و هم استانی های عزیز از تفریحات و سرگرمی های دریایی، آمادگی کامل همه ارگان های ذیربط را در این زمینه حائز اهمیت دانست.
علی خدمتگزار با اشاره به اینکه طرح گردشگری دریایی از ۲۵ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد افزود: با توجه به حساسیت موضوع حوادث دریایی، چاپ بنر، بروشور با مضامین ایمنی گردشگری دریایی به زبانهای فارسی و انگلیسی، تجهیز قایق های عضو طرح همیار ناجی به تجهیزات ایمنی مورد نیاز، انجام اقدامات لازم در خصوص آماده بکاری کامل شناور جستجو و نجات دریایی(SAR ) و مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی را از جمله اقدامات پیشگیرانه این بندر در حوزه ایمنی گردشگری دریایی ادامه دارد.
مدیر بندر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در پایان گفت: با هماهنگی دستگاه های ذیربط و همچنین همکاری و رعایت موارد ایمنی از سوی گردشگران شاهد تعطیلات بدون حادثه باشیم.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو