لزوم ارتقاء توسعه مهارت مديران و كاركنان در منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35834
ساعت 17:25 دوشنبه 24 اسفند 1394
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام در آخرین نشست شورای اداری مدیران در سال 94 گفت: نگرش، عملیات، رفتار و توسعه مهارت های مدیران و کارکنان هر مجموعه همواره از نظر کمیت و کیفیت بر میزان بازدهی و سود و زیان سازمانی اثر مستقیم دارد که باعث ارتقاء آن سازمان خواهد شد.

به گزارش فرينا، مدیرعامل منطقه ويژه پيام، به همدلی و همزبانی کارکنان و مدیران شرکت خدمات هوایی پیام اشاره كرد و افزود: رفتار فرد یا گروه در رابطه با کار آن هم در یک ساختار هماهنگ و برنامه ریزی شده هدف مشترکی را تامین کرده که بهبود و توسعه بیشتر را به دنبال خواهد داشت.
محمدعلي مختاري با اشاره به شرایط و ارائه خدمات شرکت و بهبود توسعه انجام شده طی دو سال گذشته گفت: طی دو سال گذشته فعالیت های اقتصادی و عمرانی رشد قابل توجهی داشته و در نتیجه بازدهی و سود فعالیت ها بیشتر بوده که کارکنان و مدیران باید ضمن مشارکت بیشتر در فرآیند تصمیم گیری تلاش نمایند افزایش بازدهی بهتر و بهبود شرایط مناسبت تری در فعالیت های فرودگاهی و منطقه ویژه اقتصادی پیام را فراهم کنند.
مختاری در پایان با اشاره به رشد اقتصادی فعالیت های فرودگاهی و منطقه ویژه در سال 94 به میزان 54 درصد نسبت به سال 93 افزود: این بهبود و رشد حاصل زحمات کارکنان ، مشارکت و افزایش انگیزه خدمت آنها در امور بوده که انتظار می رود این مسیر پیشرفت و رشد برای سال 95 نیز ادامه یابد.





شناسه خبری: 35834

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو