رشد 20 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35844
ساعت 15:52 سه شنبه 25 اسفند 1394
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 20 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد .

به گزارش فرينا، منوچهر تاتینا در نشست صمیمانه با همکاران که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد با تشریح عملکرد بخش های مختلف اداره کل افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران در بخش های مختلف عملکرد بندر نوشهر از رشد 20 درصدی برخوردار شده است. 
تاتينا با بيان اينكه بندر نوشهر تنها بندر در بین بنادر سراسر کشور است که در سال جاری عملکرد مثبت داشته است گفت: این امر مورد تحسین مسئولان ارشد سازمان در جلسه شورای مدیران سازمان بنادر و دریانوردی واقع شده است. 
وي با اشاره به عملکرد مثبت اداره کل در بخش مالی افزود: با تلاش همکاران و صرفه جویی های صورت گرفته در هزینه های جاری، تراز مالی اداره کل برای اولین بار طی سال های اخیر مثبت شده است. 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش ساخت و ساز اشاره كرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر 70 میلیارد تومان در بخش ساخت انبارهای سرپوشیده و سایر تأسیسات زیر بنایی در بندر نوشهر سرمایه گذاری شده است . 
تاتينا با تأکید بر ضرورت تبدیل نام شهرستان نوشهر به « بندر نوشهر » افزود: حذف دیوار بتنی بندر نوشهر و امکان بهره مندی شهروندان و گردشگران از فضای دیداری بندر با استقبال گسترده مردم و مسئولان مواجه شده است .






شناسه خبری: 35844

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو