احداث واحدهاي تولیدی جديد در منطقه ویژه بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36107
ساعت 09:06 شنبه 21 فروردين 1395
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از اردیبهشت ماه امسال هرسه ماه یک واحد تولیدی با اشتغال ۱۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش فرينا، عبدالله آورا در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به مشارکت سرمایه‌گذاران سنگاپوری در ایجاد طرح‌های تولیدی صنعتی در استان بوشهر افزود: با اعزام یک هیات تجاری اقتصادی سنگاپوری به بوشهر آمادگی خود را برای اجرای طرح‌های تولیدی صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اعلام کردند.
آورا تولید انرژی برق و تعمیرات شناورها را از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری هیات سنگاپوری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دانست و گفت: هیات کره‌ای  نیز با آشنایی از ویژگی‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منظور مشارکت در پروژه خط تولید کولرهای پنجره‌ای، اسپلیت و یخچال به مذاکره پرداخت.
وی با بیان اینکه نخستین واحد آن 15 اردیبهشت امسال افتتاح می‌شود افزود: بر اساس اظهارات تولید کنندگان امسال همگان در توسعه فعالیت‌های صنعتی تولیدی تلاش مضاعفی می‌کنند و تمام تلاش خود برای تکمیل واحدهای صنعتی  افزایش تولید بکار می‌گیرند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آورا با تاکید بر برطرف شدن بروکراسی در تسریع حل مشکلات واحدهای تولیدی گفت: تعامل گمرکات استان بوشهر در ترخیص تجهیزات مورد نظر تولید کنندگان باید افزایش یابد تا به اهداف مورد نظر دست یافت.





شناسه خبری: 36107

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو