بازدید سرمایه گذاران سنگاپوری از منطقه ویژه بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36125
ساعت 16:55 يکشنبه 22 فروردين 1395
یک هیأت سرمایه گذاری سنگاپوری ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از نزدیک با زیرساختها و مزایای این مجموعه تولیدی و صنعتی آشنا شدند.


به گزارش فرينا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در اين بازديد ضمن تشریح مزایای منطقه ویژه بوشهر گفت: بسترهاي مناسبی براي همكاری تجاری و صنعتی دو كشور فراهم شده است و فعالان صنعتی و اقتصادی كشور مالزی بعنوان يك شريك تجاری از رفع تحريم ايران استقبال كرده و علاقمند به همكاری و سرمايه گذاری در ايران به ويژه استان بوشهر و منطقه ويژه اقتصادی بوشهر به لحاظ نزديكی به خلیج فارس هستند.
عبداله آورا تولید انرژی برق را از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری هیات سنگاپوری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دانست و افزود: این هیأت هم اکنون با منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منظور ساخت نیروگاه 25 مگاواتی برق به مذاکره پرداخته است.
آورا ساخت بخشها و قطعات کشتی و تجهیزات حفاری و نصب سیستم ها و ماژولهای تولید دریایی و همچنین تعمیر و نگهداری تجهیزات ساحلی، پلت فرم ها و کشتی ها و تأمین تجهیزات تولید و حفاری دریایی را از جمله طرحهای دیگر این شرکت سنگاپوری برشمرد.
این مقام مسئول گفت: بر اساس اظهارات تولید کنندگان امسال همگان در توسعه فعالیت‌های صنعتی تولیدی تلاش مضاعفی می‌کنند و تمام تلاش خود برای تکمیل واحدهای صنعتی  افزایش تولید به کار می‌گیرند.


* رفع تحريم ها فرصتي مناسب براي توسعه اقتصادي ايران و سنگاپور
مدیرعامل شرکت کیم هنگ نیز هدف از اين بازديد را آشنايی با ظرفيت ها و پتانسيل منطقه ويژه اقتصادي بوشهر عنوان نمود و گفت: با تبادل نظر و انتقال اطلاعاتی كه مدیریت ارشد منطقه ویژه بوشهر انجام داد متوجه شديم كه زمينه همكاری های مختلف سرمايه گذاری صنعتی و تولیدی در این مجموعه وجود دارد.
توماس تان افزود: با رفع تحريم های انجام شده سرمايه گذاران سنگاپوری از اين فرصت و زمان طلايی برای سرمايه گذاری در ايران استفاده بهينه كنند تا شاهد گسترش توسعه اقتصادی و سرمايه گذاری بين دو كشور باشيم.




شناسه خبری: 36125

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو